No 11.01. līdz 15.01. sākumskolā norisinājās matemātikas nedēļa.
Mērķis – veicināt interesi par matemātiku, popularizēt to aktīvā darbībā.
1.klases – skaitīšana. Skolēni skaitīja solus un krēslus klasē, logus, durvis gaitenī, visā sākumskolas korpusā. Salīdzināja iegūtos rezultātus, piemēram, vienā stāvā par tik un tik durvīm vairāk kā otrā... To pašu ar stundu sarakstu dienasgrāmatā... izdomāja savus variantus, ko skaitīt un salīdzināt. Savu darbošanos atspoguļoja zīmējumos, fotogrāfijās, diagrammās – pēc brīvas izvēles, kā arī izlika tos apskatei pie klašu durvīm.
2.klases – zīmējumi rūtiņās. Skolēni izvēlējās dažādus variantus – zīmējumi pēc diktāta: vienu rūtiņu uz augšu, divas pa kreisi utt. 2.klašu skolēni zīmēja radoši rūtiņu tīklā – dažādus rakstus, mašīnas, dzīvniekus u.c. kā arī izlika labākos un interesantākos darbus pie klašu durvīm.
3.klases – ģeometrija. Skolēni meklēja ģeometriskas figūras sev tuvākajā apkārtnē – zīmēja, fotografēja, veidoja aplikācijas, izmantojot ģeometriskas figūras, zīmēja zīmējumus, izmantojot ģeometriskas figūras, paši veidoja ģeometriskas figūras, noguļoties uz grīdas un tās nofotografējot. 3.klašu skolēni izdomāja vēl dažādus veidus, kur atrast vai kā izmantot ģeometriskās figūras, kā arī izlika iegūtos materiālus citu apskatei pie klašu durvīm.
4.klase – mēri. Garums, masa, laiks... Skolēni veidoja diagrammas par skolēnu garumu, par smagāko somu, veica aptaujas par ilgāko laiku, lai nokļūtu skolā, apkopoja rezultātus, kurš klasē visātrāk izpilda mājas darbus utt. Bērniem tika dota brīva izvēle. Iegūtos materiālus izlika pie klašu durvīm.
Visas nedēļas garumā visās klasēs notika glītākās un kārtīgākas burtnīcas “meklēšana”. Tā varēja būt darba lapa, darba burtnīca, rūtiņu burtnīca, klade. Glītākās burtnīcas tika izliktas vestibilā, lai pārējie var papriecāties.