Esam viena no simts Latvijas skolām, kas projektā "Kompetenču pieeja mācību saturā" piedalās mācību satura aprobācijā.
2017./2018. mācību gadā padziļināti pētām iespēju mācību saturā realizēt caurviju DOMĀŠANA UN RADOŠUMS.
Vīzija par sasniedzamais rezultātu šajā jomā:
Skolēns identificē, analizē, izvērtē situācijas un informāciju un rīkojas:
- lieto efektīvas problēmrisināšanas stratēģijas kompleksās situācijās;
- izmanto ekonomiskā un sociālā konteksta iespējas, mērķtiecīgi radot jaunas idejas un produktus, atrod inovatīvus risinājumus un izpausmes veidus;
- plāno un īsteno idejas praktiskā darbībā, uzņemoties iniciatīvu un līderību, kad tas nepieciešams;
- attīsta radošai, uzņēmīgai un kritiski domājošai personībai raksturīgas īpašības, ieradumus un veido jaunus risinājumus rosinošu vidi.
____________
Pirmajā projekta posmā strādājam pie skolēnu LASĪTPRASMES ATTĪSTĪŠANAS
Prasmīgs lasītājs:
- lasa dažādos mācību priekšmetos piedāvātos tekstus, apliecinot kritiskās un padziļinātās lasīšanas prasmi;
- atkarībā no teksta apstrādes mērķa izvēlas dažādas lasīšanas stratēģijas;
- sadarbojoties, izmantojot lasīšanas stratēģijas, veicina savas un grupas biedru domāšanas prasmes;
- izprot un analītiski vērtē jebkuras modalitātes tekstu, izteiktu ar vārdiem, attēliem, shēmām, tabulām, grafikiem u.tml. drukātā un digitālā formātā;
- saprot teksta mērķi, nosaka tā atslēgas vārdus un galvenās idejas; – iegūto informāciju, idejas, pārdomas izmanto noteiktiem mērķiem.
____________